Leergang

 

De Leergang Ontwikkelingskunde ©

Omdat ik me als innovator niet gauw neerleg bij “zo is het nou eenmaal” en een wereldverbeteraar blijf, heb ik in de Leergang Ontwikkelingskunde© gekeken naar wat professionals nodig hebben om continue ontwikkeling in bedrijven en organisaties te kunnen bewerkstelligen en bovenstaande probleemstellingen op te lossen.

 

Het was het zoeken naar antwoorden op de volgende vragen:
– Wat zijn binnen de mensgerichte beroepen in de hulp- en dienstverlening de banen van de toekomst?
– Hoe zet dit zich dan af tegen de regelgeving die bij beroepscodes hoort?
– Hoe kun je werken met ontwikkelingsgroepen om uit deze groep een maximaal rendement te halen?
– Hoe kun je medewerkers Binden en Boeien en Behouden én waarom is dat belangrijk voor het voortbestaan van de organisatie in de toekomst?
– Hoe kun je leren en ontwikkelen op de agenda zetten als een vorm van verruimende arbeidsvoorwaarden in plaats van het verhogen van een salaris waarvoor geen budget is?

Nadat het leertraject helemaal uitgetekend voor me lag, heb ik dit stap voor stap uitgewerkt naar de Leergang Ontwikkelingskunde© zoals die nu bestaat. Toen het harde werk, het uitzoeken en doorontwikkelen klaar was, lag er een mooie rijkelijk beladen leergang doorspekt met leren aan de hand van de praktijk. Het met elkaar leren en ontwikkelen in ontwikkelingsgroepen.

Bekijk de video:

Meer informatie over deze Leergang Ontwikkelingskunde kan je vinden op volgende website: PAO Psychologie – Leergang Ontwikkelingskunde

Accreditaties:

NIP K&J – 306707

45,0 herregistratie
45,0 opleiding – overige taken
45,0 opleiding – extra literatuurstudie

NVO-OG – 306707

45,0 herregistratie
45,0 opleiding – overige taken
45,0 opleiding – extra literatuurstudie

Registerplein – 306707

176,0 Cliëntondersteuners, GGZ-agogen, Maatschappelijk Werk